Rozhovor: O stavění pravěkých vesniček v Dawn of Man, dalších plánech i cestě za úspěchem

Dawn of Man je skvělá budovatelská strategie, kde hráč dostane možnost vybudovat si vlastní pravěkou vesničku. Proto jsme neodolali a vyzpovídali jednoho ze zakladatelů studia Madruga Works Tucho Fernándeze. Ten nám povyprávěl o tom, jaké jsou jejich další plány s touto hrou i o jejich cestě za úspěchem.

Dawn of Man

Dawn of Man FOTO: Steam

Z vesmíru jste se přesunuli hluboko do lidské historie? Proč jste po Planetbase udělali tak razantní změnu?

Stálo nás to hodně práce a úsilí. Navíc po dokončení Planetbase jsme z celého toho futuristického zasazení byli poněkud unavení, tak jsme se rozhodli přesunout na druhou stranu - do daleké historie.

Fanoušci zavalili celý internet pozitivní odezvou, a to i bez většího zájmu médií a recenzentů. Jak se vám to povedlo?

O propagaci mezi širší publikum se postarala řada youtuberů, kteří byli pozváni do beta verze několik měsíců před samotným vydáním. To, společně se solidní základnou fanoušků z Planetbase, byl klíč k úspěchu Dawn of Man.

Jste spokojeni s odezvou od fanoušků a prodeji?

Určitě jsme. Očekávali jsme dobrá prodejní čísla, protože naše hra měla poměrně vysoký počet uživatelů, kteří si ji přidali do seznamu přání. V konečném součtu byl start opravdu parádní.

Dostáváte nějaké návrhy od samotných hráčů, které jsou tak zajímavé, že je do Dawn of Man v blízké budoucnosti přidáte?

Návrhům od fanouškům určitě nasloucháme. Hru budeme dál ladit a vylepšovat na základě ohlasu od uživatelů. Neočekávejte ale žádné zásadní změny klíčových mechanik, protože Dawn of Man je dokončený produkt. Určitě ale přidáme nový obsah a po nějakou dobu budeme vylepšovat i ten stávající.

Vím, že by to nebylo realistické, ale nepřemýšleli jste nad domestikací mamutů? Tato myšlenka by se mi opravdu líbila, stejně jako domestikace dalších nebezpečných zvířat.

V nejbližší době plánujeme přidat další možnosti pro komunitní tvůrce, kteří by tak dostali další tvůrčí svobodu. Takže ano, něco takového nejspíše uděláme, ale ne v oficiálním scénáři, protože tam se snažíme co nejvíce držet historie.

A co multiplayer? Máte s ním nějaké plány?

Ne. Design Dawn of Man není situován pro multiplayer, takže si nemyslíme, že bychom ho někdy přidali.

Trailer k Dawn of Man (2:00) | zdroj: YouTube

Jaké jsou vaše další plány? 

Chceme ještě pracovat na Dawn of Man, možná tak rok, případně o něco déle. Co bude dál, to se uvidí.

Budou nějaká DLC?

Ne, nic takového zatím neplánujeme. V tuto chvíli chceme hlavně co nejvíce vylepšit samotnou hru, přidat další obsah a ještě více rozrůst naši komunitu.

Poslední otázka: Bude druhý díl, nebo opět zkusíte něco nového?

Na tuto otázku je ještě opravdu brzy. Jak jsem říkal, chceme ještě nějakou dobu pracovat na Dawn of Man a poté se uvidí...

Děkujeme za rozhovor.

Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

DISKUZE: Rozhovor: O stavění pravěkých vesniček v Dawn of Man, dalších plánech i cestě za úspěchem

Vstupte do diskuze

Doporučujeme

Zaklínač od Netflixu je hitem internetu

20.07.2019 20:43 Když vyšlo najevo, že Netflix připravuje ve spolupráci s Andrzejem Sapkowským seriálovou adaptaci…

Zaklínač 3 nyní vypadá ještě lépe!

18.07.2019 20:46 Je to až k nevíře, ale Zaklínač 3 nedávno oslavil čtyři roky od vydání. Ani tak dlouhá doba a…

Související:

Nejčtenější články

  1. Zaklínač od Netflixu je hitem internetu

reklama

Gamifique.cz je český herní web, který se zaměřuje na hry pro PC, PlayStation 3, PS4, Xbox 360, Xbox One, PS Vita, Wii U, 3DS, Android, iPhone a iPad. Internetový herní portál Gamifique.cz je určen všem hráčům a čtenářům se zájmem o recenze, novinky, preview, videorecenze i podcasty. Gamifique.cz také poskytuje rozsáhlou databázi her a pravidelně sleduje největší novinky na herním trhu, například série Dragon Age, World of Warcraft, Call of Duty, Battlefield, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, FIFA, Counter-Strike, Zaklínač, League of Legends, DOTA a další.