Rozhovor: O stavění pravěkých vesniček v Dawn of Man, dalších plánech i cestě za úspěchem

Dawn of Man je skvělá budovatelská strategie, kde hráč dostane možnost vybudovat si vlastní pravěkou vesničku. Proto jsme neodolali a vyzpovídali jednoho ze zakladatelů studia Madruga Works Tucho Fernándeze. Ten nám povyprávěl o tom, jaké jsou jejich další plány s touto hrou i o jejich cestě za úspěchem.

Dawn of Man

Dawn of Man FOTO: Steam

Z vesmíru jste se přesunuli hluboko do lidské historie? Proč jste po Planetbase udělali tak razantní změnu?

Stálo nás to hodně práce a úsilí. Navíc po dokončení Planetbase jsme z celého toho futuristického zasazení byli poněkud unavení, tak jsme se rozhodli přesunout na druhou stranu - do daleké historie.

Fanoušci zavalili celý internet pozitivní odezvou, a to i bez většího zájmu médií a recenzentů. Jak se vám to povedlo?

O propagaci mezi širší publikum se postarala řada youtuberů, kteří byli pozváni do beta verze několik měsíců před samotným vydáním. To, společně se solidní základnou fanoušků z Planetbase, byl klíč k úspěchu Dawn of Man.

Jste spokojeni s odezvou od fanoušků a prodeji?

Určitě jsme. Očekávali jsme dobrá prodejní čísla, protože naše hra měla poměrně vysoký počet uživatelů, kteří si ji přidali do seznamu přání. V konečném součtu byl start opravdu parádní.

Dostáváte nějaké návrhy od samotných hráčů, které jsou tak zajímavé, že je do Dawn of Man v blízké budoucnosti přidáte?

Návrhům od fanouškům určitě nasloucháme. Hru budeme dál ladit a vylepšovat na základě ohlasu od uživatelů. Neočekávejte ale žádné zásadní změny klíčových mechanik, protože Dawn of Man je dokončený produkt. Určitě ale přidáme nový obsah a po nějakou dobu budeme vylepšovat i ten stávající.

Vím, že by to nebylo realistické, ale nepřemýšleli jste nad domestikací mamutů? Tato myšlenka by se mi opravdu líbila, stejně jako domestikace dalších nebezpečných zvířat.

V nejbližší době plánujeme přidat další možnosti pro komunitní tvůrce, kteří by tak dostali další tvůrčí svobodu. Takže ano, něco takového nejspíše uděláme, ale ne v oficiálním scénáři, protože tam se snažíme co nejvíce držet historie.

A co multiplayer? Máte s ním nějaké plány?

Ne. Design Dawn of Man není situován pro multiplayer, takže si nemyslíme, že bychom ho někdy přidali.

Trailer k Dawn of Man (2:00) | zdroj: YouTube

Jaké jsou vaše další plány? 

Chceme ještě pracovat na Dawn of Man, možná tak rok, případně o něco déle. Co bude dál, to se uvidí.

Budou nějaká DLC?

Ne, nic takového zatím neplánujeme. V tuto chvíli chceme hlavně co nejvíce vylepšit samotnou hru, přidat další obsah a ještě více rozrůst naši komunitu.

Poslední otázka: Bude druhý díl, nebo opět zkusíte něco nového?

Na tuto otázku je ještě opravdu brzy. Jak jsem říkal, chceme ještě nějakou dobu pracovat na Dawn of Man a poté se uvidí...

Děkujeme za rozhovor.

Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

DISKUZE: Rozhovor: O stavění pravěkých vesniček v Dawn of Man, dalších plánech i cestě za úspěchem

Vstupte do diskuze

Doporučujeme

GRID 2 je na omezenou dobu zdarma

22.05.2019 07:33 Milovníci závodních her, pospěšte! Ještě pár hodin totiž můžete získat skvěle hodnocený kousek GRID…

Získejte The Sims 4 zcela zdarma

21.05.2019 23:57 Nebaví vás reálný život? Pořiďte si The Sims 4 a začněte nový úplně zdarma!

Související:

Nejčtenější články

  1. GRID 2 je na omezenou dobu zdarma

reklama

Gamifique.cz je český herní web, který se zaměřuje na hry pro PC, PlayStation 3, PS4, Xbox 360, Xbox One, PS Vita, Wii U, 3DS, Android, iPhone a iPad. Internetový herní portál Gamifique.cz je určen všem hráčům a čtenářům se zájmem o recenze, novinky, preview, videorecenze i podcasty. Gamifique.cz také poskytuje rozsáhlou databázi her a pravidelně sleduje největší novinky na herním trhu, například série Dragon Age, World of Warcraft, Call of Duty, Battlefield, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, FIFA, Counter-Strike, Zaklínač, League of Legends, DOTA a další.