Rozhovor: Vyzpovídali jsme Pixel Reign, tvůrce obtížné plošinovky Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries

Trojice zkušených vývojářů pracující na jejich prvotině Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries nám poskytla rozhovor, ve kterém probíráme nejen současný projekt, ale i budoucnost či případné pokračování. Jakých odpovědí se nám dostalo? Čtěte v našem článku!

Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries

Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries FOTO: Steam

Gamifique: Pixel Reign je relativně nové studio. Je tedy i váš personál nezkušený, nebo už dříve pracoval na profesionální úrovni?

Angelos Gkamiliaris: Všichni tři máme zkušenosti s profesionálním vývojem. Nick Larin je z nás nejzkušenější (16 let) a také s největším počtem ocenění (14 cen). Vicky Fysika má 9 let zkušeností a 12 ocenění na svém kontě a já se můžu pochlubit šesti roky a pěti cenami. Nick a Vicky dříve pracovali v Aventurine na MMO zvaném Darkfall: Unholy Wars. Nick si mezitím tvořil i vlastní mobilní hry ve volném čase a jednou z nich byla i stará verze Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries. Tady si ho můžete stáhnout, pokud budete mít zájem.

Gamifique: Ještě jedna otázka ohledně vašeho studia, tedy přesněji ohledně vašeho jména. Proč jste zvolili zrovna Pixel Reign?

Angelos: Přál bych si, abychom měli nějaký specifický důvod, ale bohužel žádný není. Prostě jsme si sedli, vymysleli pár jmen a tohle znělo ze všech nejlépe a tak jsme ho použili.

Gamifique: Když jsem procházel vaší hrou, přišlo mi, jako kdybych zrovna hrál Super Meat Boye v modernější grafice. Inspirovali jste se touto peckou?

Angelos: Určitě ne. Level design byl postaven na úplně jiné myšlence. Chtěli jsme se vyhnout úrovním, které by byly vyloženě zaměřené na řešení hádanek či zdolávání překážek. Chtěli jsme zkrátka něco minimalistického a ze staré školy, ovšem trošku se vymykající nabídce, kterou naleznete na trhu.

Gamifique: Je vaše hra pouze o skákání, nebo můžeme očekávat i jiné mechaniky?

Angelos: Pozor, SPOILER... Jakmile dokončíte první svět, dostanete vylepšení, které vám pomůže zdolávat dodatečné překážky, což přidává větší hloubku a hlavně požadavek na komplexní myšlení hráče, aby se vůbec mohl posunout dál.

Gamifique: Moc dialogů tu sice není, ale nepřemýšleli jste o dabingu?

Angelos: Finální část příběhu přidáme v posledním updatu, který vyjde 20. září. Určitě si ale chceme ponechat naši řeč, kterou Vicky speciálně vytvořila právě pro Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries. Tato řeč je pro ucho mnohem přirozenější, i když to, co slyší, je v podstatě jen nesmyslné blekotání. Určitě to ale není něco světoborného. Například takový Hollow Knight má něco takového též.

Gamifique: Ve hře jsou nyní tři světy. Kolik jich ještě přidáte?

Angelos: V tuto chvíli máme funkční tři chrámové oblasti, dohromady tedy 78 úrovní. S vydáním plné hry přidáme tajnou oblast a závěrečný bossfight pro ty, kteří ho budou hodni!

Gamifique: Vyjde Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries pouze v angličtině, nebo plánujete i lokalizaci do dalších jazyků?

Angelos: Určitě plánujeme! Chceme mít co nejvíce jazykových mutací, kolik jen bude možné. Systém už máme připravený. I přestože pracujeme pouze ve třech a snažíme se vydat hru bez chyb, doufáme, že budeme mít titul plně lokalizovaný do dvou měsíců od vydání plné verze.

Gamifique: Sice ještě zbývá více než měsíc do vydání, ale už máte představu o svém dalším projektu? Bude to pokračování, nebo něco úplně jiného?

Angelos: V tuto chvíli přemýšlíme nad dvojící her. Jednou z nich je remake Nickova projektu zvaného Darkverse. Tu další budeme pravděpodobně přetvářet v realitu hned po Robbie Swifthandovi a půjde o 2D akční roguelike hru s lokální kooperací. Ale uvidíme... Nejprve chceme dokončit náš stávající projekt a dostat jej na Nintendo Switch, PS4 a Xbox One.

Gamifique: Zaslechl jsem, že se objevíte i na Gamescomu. Co od této události očekáváte?

Angelos: Letos budeme součástí stánku Indie Arena. Budeme tedy předvádět svůj titul mezi dalšími skvělými hrami a neskutečně se těšíme. Naše zkušenosti s podobnými akcemi jsou zatím parádní. Potkávat se s fanoušky je zkrátka zábava! Pro návštěvníky tu budeme mít několik speciálních lokací, takže pokud na Gamescom pojedete, určitě se zastavte!

Gamifique: A teď poslední otázka. Proč si myslíte, že by lidé měli dát vaší hře šanci?

Angelos: Chtěl bych pozvat všechny, aby si naši hru vyzkoušeli, protože je čeká opravdu unikátní zážitek. Někteří budou frustrovaní, jiní ji budou milovat, další zase nesnášet, zbytek milovat a nenávidět zároveň. Je nemožné uspokojit každého, ale můžu vám říct, že jsme udělali všechno, abychom vám dali něco, co se rozhodně vyplatí prožít.

Samozřejmě to není objektivní názor, protože tato hra je jako naše dítě, ovšem můžeme vás ubezpečit, že jsme udělali to nejlepší, co jsme mohli. Nick vytvořil nástroje, díky nimž vypadá grafika a animace skvěle. Využili jsme co největší počet nových technologií, které Unity 3D nabízí. Já jsem zase hru neustále měnil po malých krůčcích tak, abych se ujistil, že bude ta myšlenka okolo úrovní při spuštění early accessu funkční, zábavná a obtížná zároveň. Vicky zase vdechla postavičkám život tím, že vybírala ty správné herce. Například takový druhý boss má hlas jako moderní sopranista.

Práci na tomto projektu jsme si opravdu užili. Proto doufáme, že lidé, kteří vloží svůj čas do naší hry, s námi budou sdílet stejný pohled a pocit!

Gamifique: Děkujeme za rozhovor.

Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

DISKUZE: Rozhovor: Vyzpovídali jsme Pixel Reign, tvůrce obtížné plošinovky Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries

Vstupte do diskuze

Doporučujeme

Další obsah zdarma pro majitele Frostpunku

19.09.2018 20:14 Právě vyšlo nové DLC pro povedenou strategii Frostpunk.

Další hra ze světa Zaklínače už zná datum vydání

18.09.2018 18:18 Víme, kdy vyjde Thronebreaker: The Witcher Tales. A bude to dříve, než se čekalo!

Obrovské hřiště plné zábavy: Just Cause 4 představuje čtveřici biomů

16.09.2018 16:51 Tvůrci v novém videu podrobněji představují jednotlivé části světa, na které se v novém Just Cause…

Související:

Nejčtenější články

  1. Další hra ze světa Zaklínače už zná datum vydání

  2. Obrovské hřiště plné zábavy: Just Cause 4 představuje čtveřici biomů

  3. Další DLC pro The Elder Scrolls Online v novém videu

  4. Politický simulátor Democracy se vrací. Pracuje se na čtvrtém dílu

  5. Další obsah zdarma pro majitele Frostpunku

reklama

Gamifique.cz je český herní web, který se zaměřuje na hry pro PC, PlayStation 3, PS4, Xbox 360, Xbox One, PS Vita, Wii U, 3DS, Android, iPhone a iPad. Internetový herní portál Gamifique.cz je určen všem hráčům a čtenářům se zájmem o recenze, novinky, preview, videorecenze i podcasty. Gamifique.cz také poskytuje rozsáhlou databázi her a pravidelně sleduje největší novinky na herním trhu, například série Dragon Age, World of Warcraft, Call of Duty, Battlefield, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, FIFA, Counter-Strike, Zaklínač, League of Legends, DOTA a další.