






Důvodem tohoto kroku je, jak jinak, nedostatek času na dokončení hry. Ostatně pokud se dá věřit slovům vývojářů, nový Hitman by měl být dosud největší hrou v sérii.
Například level odehrávající se v interiérech i exteriérech pařížského paláce by měl být šestkrát větší než nejrozlehlejší úroveň v přechozím díle Hitman: Absolution. Stejně tak i potenciálních cílů by mělo být šestkrát více, z 50 naroste počet na 300, které doplní ještě dav další 1300 postav. Není obtížné pochopit, proč IO upustili od původně plánovaného data vydání.
Tato skutečnost je pozitivní ještě z jiného pohledu. Na konferenci Square Enix na letošní E3 bylo oznámeno, že Hitman se stane pokusným králíkem, který vyzkouší „nový“ způsob vydání. Vyjít by totiž měla pouze část hry, zbývající lokace a kontrakty budou vývojáři přidávat postupně prostřednictvím updatů. Ačkoli to na konferenci nahlas nikdo neřekl, vypadá to až podezřele jako současný trend vydávání her jménem Early Access. Nepřeji sice Hitmanovi nic špatného, ale to poslední, co bych rád viděl je, jak si tento model oblíbí i velké společnosti.
Nicméně díky odkladu bychom měli dostat více hry hned v datum vydání a méně až v následujících měsících. Což je, aspoň v mé knize, po všech stránkách dobrá zpráva.
DISKUZE: Vydání nového Hitmana se odkládá, dorazí až v březnu