Ve Scaleboundu jste původně měli mít ochočeného dinosaura

Po odhalení prvních gameplay záběrů ze Scalebound na Gamescomu k nám dorazila i menší informační perlička. Ve hře, která nyní působí jako akčnější Jak vycvičit draka, měly být původně místo draků jiné potvory – dinosauři.

Scalebound

Scalebound FOTO: Microsoft

Vývojář Hideki Kamiya odhalil, že nápad na tuto hru pronikal do PlatinumGames hned v prvních dnech existence. Koncept hry byl v té době stejný, měli jste se setkat s něčím velikým. Tenkrát to ale neměl být obří drak, ale obří dinosaurus, informoval o tom server gamespot.com.

Hideki Kamiya se k tomu vyjádřil: „Poté, co jsem opustil Capcom a založili jsme PlatinumGames, základní myšlenka Scaleboundu byla jedním z prvních konceptů.“ Kamiya britskému portálu Metro dodal „Druhým byla Bayonetta, ale měli jsme i další. Z nějakých důvodů byla Bayonetta první a od té doby to nebyly draci, ale byly to dinosauři.“

„Ale společným tématem je, že jsem chtěl zrealizovat hru na způsob, ve kterém by tito obří tvorové šli na sebe.“ Kamiya k tomu dodal „A jak můžeme udělat práci, kde nebudete pouhým pozorovatelem toho, co se odehrává, ale budete pomáhat také.“

Hned ze začátku své existence vytvořilo studio PlatinumGames základní koncept, dle kterého měl Scalebound fungovat. Poté, co se studio rozhodlo, že se bude věnovat Bayonettě, nezbyl pro Scalebound čas. Když byla práce na Bayonettě hotová, projekt byl vytažen ze šuplíku a provedli na něm razantní změny.

„V té době jsme se rozhodli dát dohromady prototyp a poté, co jsme se rozhodli vytvořil prototyp, změnil jsem námět z dinosaurů na draky.“ dodal k tématu Kamiya.

S vytvořeným novým prototypem, který již fungoval jako dnešní verze ve vztahu člověka s drakem, setkalo se studio s razantním problémem. Nemohli pro hru najít vydavatele. Projekt byl tedy opět zrušen a studio se zaměřilo na Wonderful 101 pro WiiU. Poté, co byla hra hotová, se opět vrátili ke Scaleboundu a vytvořili její uhlazenou verzi, která upoutala Microsoft.

„Naštěstí byli velmi zaujatí a chtěli o tom vědět víc.“ objasnil Kamiya.

Momentálně je Scalebound jednou z nejočekávanějších exkluzivit na Xbox One a nápad, který se zrodil již v roce 2006, se dočká svého dokončení a vydání hry je plánováno na příští rok 2016.

Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

DISKUZE: Ve Scaleboundu jste původně měli mít ochočeného dinosaura

Vstupte do diskuze

Doporučujeme

Víkend plný her zdarma! Jak získat LEGO The Hobbit či DayZ?

13.12.2018 21:38 Vánoce se blíží! A my hráči z toho budeme jenom těžit.

Steam ztrácí půdu pod nohama. Nevyjde na něm další slibný titul

13.12.2018 21:06 Populární adaptace filmu o zombie apokalypse z roku 2013 nevyjde na Steam.

Související:

Nejčtenější články

  1. Steam ztrácí půdu pod nohama. Nevyjde na něm další slibný titul

  2. Epic Games Store mohutně posiluje. Proti Steamu bojuje exkluzivitami a hrami zdarma

  3. YouTube a hry: Populární platforma slaví nejsilnější herní rok v historii

reklama

Gamifique.cz je český herní web, který se zaměřuje na hry pro PC, PlayStation 3, PS4, Xbox 360, Xbox One, PS Vita, Wii U, 3DS, Android, iPhone a iPad. Internetový herní portál Gamifique.cz je určen všem hráčům a čtenářům se zájmem o recenze, novinky, preview, videorecenze i podcasty. Gamifique.cz také poskytuje rozsáhlou databázi her a pravidelně sleduje největší novinky na herním trhu, například série Dragon Age, World of Warcraft, Call of Duty, Battlefield, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, FIFA, Counter-Strike, Zaklínač, League of Legends, DOTA a další.