






Každý tým bude čítat celkem čtyři členy. Jejich výběr bude pro danou linii zásadní. Každá postava má své vlastní charakterové rysy a specializace, jak o tom informoval server gamesradar.com.
Studio 343 Industries se k tomu vyjádřilo následovně: „Zatímco jádro hratelnosti zůstává stejné, tak každá postava má svůj vlastní startovní Loadout zbraní. Lindin charakteristický rys je sniperská puška, zatímco Master Chief zůstává u klasické pušky AR. Všechny postavy mohou přirozeně používat i ostatní zbraně a dopravní prostředky. Jsou zde také nepatrné rozdíly mezi jejich schopnostmi. Například Kelly je nejrychlejší člen Blue týmu, zatímco Tanaka má posílený motion tracker range.“
Nebude to znamenat takový rozdíl jako třídy v RPG hrách, ale bude to dostatečný rozdíl pro vysoký stupeň znovuhratelnosti. Jednotlivé postavy se totiž neliší jen schopnostmi, ale i emocemi a vnímáním příběhu. I v uzavřené linii jednoho týmu zažijete za jednotlivé postavy různé dialogy, ale sama postava bude na vyvíjející se děj reagovat jinak. Nebude se tedy měnit příběh, ale pouze jeho přednes.
Rozdílné dialogy a emocionální reakce mohou být dalším racionálním důvodem k vynechání split-screenového módu. 343 Industries před časem oznámilo, že Halo 5: Guardians nebude podporovat split-screen, ale ani žádné jiné lokální multiplayerové módy. V té době to vysvětlila tím, že jejich vynechání zaručí, že hra dorazí v den vydání v co největší kvalitě. S novými informacemi je jasné, že podpora split-screenu by mohla být pro hraní velmi komplikovanou součástí.
Pro absolutní rozdíl postav vytvořili vývojáři každé vlastní HUD. Porovnejte například rozdíl mezi HUD Master Chiefa a Spartana Locka.
Halo 5: Guardians vyjde 27. října za 1799 Kč. V prodeji na Xbox Store najdete také speciální Digital Deluxe Edition za 2329 Kč.
DISKUZE: Všechny postavy v Halo 5 budou rozdílné