Od Altaira k počátkům lidského pokolení: Jaké byly začátky Ancestors: The Humankind Odyssey?

Patrice Désilets odhalil spoustu zajímavých informací ohledně počátků Ancestors: Humankind Odyssey a jeho financování.

Ancestors: Humankind Odyssey

Ancestors: Humankind Odyssey FOTO: Steam

Série Assassin's Creed je stále silnou značkou, i když její pověst v posledních letech dosti utrpěla. Z historické akční adventury se přetavila v RPG s fantasy prvky, které už má s prvními díly pramálo společného. Právě ty ale otevřely Assassin's Creed cestu k srdcím milionů fanoušků, stejně tak jako jejich původním tvůrcům k nehynoucí slávě. Jedním z nich byl i Patrice Désilets, jenž Ubisoft opustil krátce po vydání "2,5. dílu" s podtitulem Brotherhood a začal vyvíjet hry na vlastní pěst.

Jeho nový počin Ancestors: The Humankind Odyssey to ale ani přes pověst ředitele Panache Digital Games a originální zasazení neměl vůbec lehké. Désilets se totiž v rozhovoru pro GamesIndustry.biz rozpovídal, že vybudovat studio a najít dostatek financí k tomu, aby mohl titul vůbec vyjít, bylo zpočátku velice těžké.

img-responsive

Ancestors: Humankind Odyssey | foto: Steam

„Předtím, než někdo na naši nabídku vůbec kývl, jsme JF (Jean-Francois Boivin - pozn. red.) a já mluvili s 45 lidmi. První "ano" to celé odstartovalo," prozradil. „Ze čtyřech roků, které zabralo budování Ancestors: The Humankind Odyssey, dva roky ukouslo samotné budování studia. Začali jsme s šesti zaměstnanci, kteří chodili každé úterý ke mně. Poté jsme se dostali k malému obnosu peněz, což byla chvíle, kdy jsem si mohl říct, že Panache konečně existuje."

Za zmínku určitě stojí i příběh spojený se získáváním financí. Vše začalo na jedné výstavě v Montrealu, kde se prozradilo, že si Désilets společně s Bolvinem zakládají vlastní studio. Toho se chytil jeden z přítomných novinářů, jenž o tom vzápětí napsal článek pro místní noviny. Lavinu ale spustila až nabídka jednoho z jejich přátel:

„Jeden z JFových kamarádů se nás zeptal, jestli nepotřebujeme peníze, a spojil nás s jedním chlápkem z Montrealu, který nám jako první opravdu peníze dal. Tím pádem jsme otevřeli, strhali dolů všechny zdi… A ozvali se z lidé z Take-Two s jejich vydavatelstvím Private Divison. A teď už jsou to čtyři roky."

Zdlouhavý kruh plný strastí a překážek se tedy pomalu začíná uzavírat. Ancestors: The Humankind Odyssey totiž vychází už 27. srpna na PC. Nebudeme tedy muset čekat moc dlouho na to, abychom zjistili, jestli se tento originální experiment povedl. A jeho vyladěnou a řádně odzkoušenou verzi si v prosinci budou moct vyzkoušet i majitelé Xboxů One a PS4.

Trailer k Ancestors: The Humankind Odyssey (2:50) | zdroj: YouTube

Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

DISKUZE: Od Altaira k počátkům lidského pokolení: Jaké byly začátky Ancestors: The Humankind Odyssey?

Vstupte do diskuze

Doporučujeme

Zaklínač 3 se stále prodává velice dobře. Letošní prodeje překonaly ty z…

30.08.2019 18:31 CD Projekt je neustále na vzestupu. A pomáhá v tom i hra, která vyšla před více než čtyřmi roky.

Streamování klasické konzole nenahradí. Tedy alespoň ne v následujících…

18.08.2019 17:33 Co si pro nás chystá Sony s novým PlayStationem, je stále ve hvězdách, nový Xbox ale pomalu dostává…

Související:

reklama

Gamifique.cz je český herní web, který se zaměřuje na hry pro PC, PlayStation 3, PS4, Xbox 360, Xbox One, PS Vita, Wii U, 3DS, Android, iPhone a iPad. Internetový herní portál Gamifique.cz je určen všem hráčům a čtenářům se zájmem o recenze, novinky, preview, videorecenze i podcasty. Gamifique.cz také poskytuje rozsáhlou databázi her a pravidelně sleduje největší novinky na herním trhu, například série Dragon Age, World of Warcraft, Call of Duty, Battlefield, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, FIFA, Counter-Strike, Zaklínač, League of Legends, DOTA a další.