Assassin's Creed Odyssey nabídne doslova neomezené možnosti při soubojích

V novém vývojářském deníčku nám tvůrci poodhalují další zajímavé informace zpoza opony.

Assassin's Creed Oddysey

Assassin's Creed Oddysey FOTO: Uplay

Assassin's Creed Odyssey na některých obrázcích a záběrech z hraní možná vypadá jako kopie loňského dílu, oproti svému předchůdci ale bude mnohem propracovanější. A to nejen co se týče dialogových možností, které se objeví vůbec poprvé v historii série, ale také soubojového systému.

Ten v Origins působil jako nevybroušený diamant. To si Ubisoft samozřejmě uvědomuje a tentokrát se ho pokusí dotáhnout až k dokonalosti. Pomoct k tomu má ještě propracovanější systém schopností, který se opět bude soustředit na boj zblízka i na dálku. Celkově bude k dispozici více než třicet dovedností, které navíc půjdou ještě vylepšovat.

Tvůrci taktéž kladou důraz na odlišný styl soubojů, než byl ten klasický spartský. Jak říká ředitel projektu Scott Phillips, ze Sparty se hlavní hrdina musel přesunout už v útlém věku, jeho boj je tedy od toho klasického pojetí se štítem a kopím výrazně odlišný.

„Hráčova postava se narodila ve Spartě, ale odešla odtud už v brzkém věku. Její soubojový systém tedy není klasická spartská falanga se štítem a kopím. Bojujete sami za sebe. Bojujete za peníze, za přežití a to celou dobu. To se odráží i na samotném soubojovém stylu, který je velice aktivní a dynamický."

Soubojový systém staví na základech z Origins. Hitboxy a délka potřebná k zasáhnutí nepřítele je stejná, rozdíl ale bude právě v nových dovednostech, které z něj udělají mnohem rychlejší a zábavnější činnost.

„Proto jsme do hry přidali těch 30 úžasných schopností, které navíc můžete vylepšovat a míchat podle svého gusta. (...) Jádro je tedy stejné, ale na něj jsme nabalili právě tyto schopnosti, zaměřili jsme se na mobilitu a dynamičnost, vyhýbání a odrážení úderů, namísto schovávání se za svůj štít."

I když se bez něj tentokrát budeme muset obejít, neznamená to, že budeme nějak výrazně ochuzeni o možnost protiúderů a efektivní obrany. Absence štítu hrdinu doslova odlehčí a dá mu mnohem větší možnosti při blokování výpadů a následném útoku do rozhozené soupeřovy obrany.

„To, že nemáte štít, neznamená, že ztratíte možnost se bránit," pronesl Marc-André Clermont v novém videu. „Máme opravdu bohatý systém odrážení, jenž vytvoří skvělou příležitost pro přechod do útoku."

Ochuzeni nebudou ani fanoušci tichého postupu, kteří si podle Jonathana Dumonta užijí mnohem lepší zážitek z plížení než Assassin's Creed: Syndicate. Na to jsme opravdu zvědaví, protože právě tento díl vás k tichému postupu doslova naváděl a následně vás za něj náležitě odměňoval.

Jestli podobný pocit zažijeme i u Assassin's Creed Odyssey zjistíme už 2. října, kdy hra vychází na PC, PS4 a Xbox One. Ještě před tím nás ale čeká román.

Druhý díl Behind the Odyssey (3:00) | zdroj: YouTube

Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

DISKUZE: Assassin's Creed Odyssey nabídne doslova neomezené možnosti při soubojích

Vstupte do diskuze

Doporučujeme

Herní doba vykoupená krví a potem: Tvůrci Red Dead Redemption 2 pracovali…

15.10.2018 19:06 Jejich oběť ale nebyla zbytečná. Těšit se tedy můžeme na opravdu dlouhý a bohatý příběhový zážitek.

Nová hra ze světa Zaklínače v akci: Podívejte se na 37 minutovou ukázku z…

12.10.2018 19:10 Vydání Thronebreaker: The Witcher Tales se nezadržitelně blíží, a tak se CD Projekt RED vytasil s…

Související:

Nejčtenější články

reklama

Gamifique.cz je český herní web, který se zaměřuje na hry pro PC, PlayStation 3, PS4, Xbox 360, Xbox One, PS Vita, Wii U, 3DS, Android, iPhone a iPad. Internetový herní portál Gamifique.cz je určen všem hráčům a čtenářům se zájmem o recenze, novinky, preview, videorecenze i podcasty. Gamifique.cz také poskytuje rozsáhlou databázi her a pravidelně sleduje největší novinky na herním trhu, například série Dragon Age, World of Warcraft, Call of Duty, Battlefield, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, FIFA, Counter-Strike, Zaklínač, League of Legends, DOTA a další.