






První The Division měl obrovský potenciál. Každý od něj očekával, že udělá díru do světa a připraví pevný stavební kámen pro další díly v sérii. Nestalo se. I když byl poměrně zábavný, nenabízel dostatek obsahu po dohrání a téměř žádné nové výzvy v PvP režimu. To všechno by se naštěstí mělo změnit.
Ale začněme pěkně popořadě a podívejme se na samotné zasazení. Hra nás vezme do postapokalyptického Washingtonu, který je rozdělen na několik částí. V té bezpečnější relativně spokojeně žijí lidí za silnou zdí, ten zbytek je pak prolezlý bandity a nebezpečnými lidmi. A proti nim budeme bojovat.
Naším úkolem totiž bude chránit občany Washingtonu, jejich obydlí a posléze se snažit celé město opět přebudovat. Než se nám to povede, budeme muset učinit desítky důležitých rozhodnutí, které se ve finále projeví v podobě světa.
Jakmile skončíme s hraním, nemusíme se bát, že v o 20% větším světě v porovnání s předešlým dílem nebudeme mít co dělat. Po dosažení maximální úrovně dostaneme do vínku kuši, odstřelovačku nebo granátomet. Výběr jedné z nich nám odemkne další vývojovou větev, kterou budeme moci dále vylepšovat. Jen tímto půjde utopit spoustu času.
zdroj: YouTube
A to budou k dispozici ještě raidy, které budeme moct hrát až se sedmi kamarády, a příběhová DLC. Ty budou během prvního roku zdarma, další už nejspíše budou placené. Tvůrci to sice ještě nepotvrdili, ale z jejich slov to v podstatě vyplynulo. Tvůrci totiž budou hru podporovat i několik let po vydání, takže budeme mít neustále co dělat. A to je podle nás správný krok.
DISKUZE: Rozhodnutí v The Division 2 opravdu pocítíme