
Nekonečný příběh po 35 letech: Jak se změnili Bastien, Atrej a dětská císařovna?

Dobývání středu Země: Lidé se k jádru zatím vůbec nepřiblížili

Hitler nechtěl Česko zničit. Kdyby nacisté vyhráli válku, žili bychom dnes úplně jinak

Letušky prozradily tajemství. Některé nápoje si raději v letadle nedávejte

Důchody vyvolaly bouři. Stát lidi okrádá. Senioři budou žít v chudobě

Ve zdravotnictví tiká časovaná bomba

"Obírají stát, žijí ze sociálních dávek." Mají se Romové tak dobře, že nemusí pracovat?
V první řadě si zopakujeme plán updatů v průběhu Early Accessu, pokud jste ho minulý týden přehlédli:
Denními updaty se bude zlepšovat výkon serveru.
Týdenními updaty budou vkládány opravy bugů & opravy výkonu a stability klienta.
Měsíčními updaty bude přidáván nový obsah a vyvažování game-playe.
Optimalizace Klienta
V průběhu tohoto měsíce se dočkáme prvního měsíčního updatu, který nám, mimo jiné, přinese patch optimalizující herního klienta. Vývojáři vědí, že mnozí z vás nemají s hraním hry nejlepší zkušenosti a usilovně pracují na zlepšování výkonu pro všechny, ale proces optimalizace je časově náročný, mějte tedy trpělivost, než bude optimalizace dokončena.
Zvuky
V průběhu prací na systému herních zvuků mohou nastat neočekávané problémy díky změnám v samotných základech. Jeden z těchto problémů, který často nahlašujete, je zvuk kroků. Tento problém vznikl přidáním systému pohlcování zvuku kroků. Díky špatné kalkulaci množství zvuku, který měl být pohlcen, došlo k tomu, že byly kroky velmi obtížně slyšitelné. To je nyní opraveno, takže s předělaným systémem pohlcování by pro nás mělo být snazší identifikovat pohyb hráče pouze za pomoci zvuku.
Vývojáři si také všimli toho, že někteří z vás mají problém s tím, odkud slyšíte, že je na vás vedena střelba. Tento systém bude nadále vylepšován a budou k němu vydávány updaty.
Výkon Serveru
Momentálně se tvrdě pracuje na vyřešení problémů, kterých jste si mohli v posledním týdnu všimnout na herních serverech. V jednoduchosti, není ani tak problém s počtem serverů pro hráče, jako spíše se samotnou optimalizací serverového kódu.
V průběhu týdne vycházely denní updaty s optimalizacemi výkonu serverů a včera tyto akce konečně přinesly své ovoce! Našel se problém ve zdrojovém kódu Unreal Enginu, který nutil server myslet si, že je pod útokem DDoS díky počtu paketů, které se posílaly mezi klientem a serverem. Jakmile toto server detekoval, zahodil 90% přijatých paketů, což vedlo k lagům/trhání, které jste v posledním týdnu viděli. V průběhu dneška byl na servery přidán hotfix na odstranění tohoto problému. Nadále budou vycházet denní updaty pro budoucí vylepšování výkonu a stability serverů.
Nyní konečně ke změnám, které nás čekají v tomto týdenním patchi.
Patch bude vydán pro klienty i servery ve čtvrtek 6. dubna v 10:00.
Early Access - Týden 2 - Seznam Změn
Vylepšení výkonu
- Byl vylepšen výkon klienta při načítání středně vzdálených budov
- Byl vylepšen výkon serveru
Svět
- Opraven problém způsobující, že velmi vzdálené budovy nebyly vidět
Zvuk
- Opraven problém zvuku dveří, který se přehrával potichu
- Upravena hlasitost větru, deště a kroků
- Vylepšeny zvuky buggyny
- V deštivém počasí od teď ojediněle uslyšíte zvuky blesků
Opravy Bugů
- Opraven bug, umožňující hráčům schovat se do skály a útočit odsud na ostatní
- Přidány dodatečné opravy pro zjištění problému, který způsobuje, že se hráč v některých oblastech dostane pod mapu
- Opraveno několik problémů s přehazováním zbraní
- Opraven problém, který špatně zobrazoval směr kompasu
Na viděnou ve hře!
Doporučujeme
Odhalení nového Xboxu se blíží. Dočkáme se už na letošní E3
23.02.2019 17:22 Podle posledních informací se odhalení nejnovějšího Xboxu dočkáme už na letošní E3.
Seznam exkluzivit na Epic Games Store bobtná. Nově přibude i hororová…
23.02.2019 16:44 Epic Games Store rozšiřuje svůj seznam exkluzivit.
DISKUZE: Player Unknown's Battlegrounds nezahálí a přichází s druhým EA updatem