Neuronhaze studio představuje nové sci-fi MMORPG Project Genom

Neuronhaze studio představilo tuto novou MMORPG hru a zároveň oznámilo, že již v prvním čtvrtletí roku 2016 bude Project Genom přístupný v Early Acces na Steamu.

Project Genom

Project Genom FOTO: Neuronhaze studio

Ve hře se ujmete role přeživšího strašlivé ekologické katastrofy na Zemi a vydáte se na cestu, kde budete objevovat nové planety, setkáte se s mimozemskou přírodou a také s početnými nepřáteli. Na této misi, budou hráči mít možnost volného rozhodnutí o tom, jaký bude jejich další postup. Například, zda pomůžou základně v obležení, nebo sami sobě. Každá volba ovlivní děj příběhu a některé akce mohou změnit svět Genomu úplně. Pro boj s nepřáteli budete mít přístup k obrovskému množství zbraní i vybavení a aby jste mohli cestovat mezi planetami budete muset vybudovat celou vesmírnou loď!

Projekt Genom je vyvíjen týmem nadšenců, jejichž cílem je vytvořit ideální MMO zážitek pro všechny fanoušky sci-fi žánru po celém světě. P.G. byl na Steamu schválen během pouhých 6 dní, kdy 87% z 15 000 celkem hlasujících vyjádřilo hře podporu.

Můžete se těšit na systém boje bez target systému - prostě zamíříte a vypálíte. dále budete mít možnost využívat speciální vybavení jako exoskelety a mechanické stroje či  možnost mutace DNA extrahovaným z mimozemského života. Dále vesmírné lodě a meziplanetární cestování, vylepšování skilů v závislosti na tom jak je využíváte, crafting, PVP arény a osobní kajutu, kterou si budete moci zakoupit a vylepšovat. Hra tedy z mého pohledu vypadá velmi zajímavě. Rozhodně se na ni těším a jakmile budu mít možnost ji vyzkoušet, tak vám jí blíže představím.

Témata: MMORPG | Project Genom
Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

DISKUZE: Neuronhaze studio představuje nové sci-fi MMORPG Project Genom

Vstupte do diskuze

Doporučujeme

Víkend plný her zdarma! Jak získat LEGO The Hobbit či DayZ?

13.12.2018 21:38 Vánoce se blíží! A my hráči z toho budeme jenom těžit.

Steam ztrácí půdu pod nohama. Nevyjde na něm další slibný titul

13.12.2018 21:06 Populární adaptace filmu o zombie apokalypse z roku 2013 nevyjde na Steam.