






Batman: Arkham Asylum
V první videoherní adaptaci Batmana od Rocksteady se nacházela pozoruhodná místnost, v níž jste mohli najít vodítka k dalšímu pokračování. Nikdo se do ní nedostal více než rok a po jejím objevení začali hráči po něčem podobném pátrat i v Arkham City. Tam na ni první šťastlivec narazil dokonce až po třech letech, což je u dnešních titulů zázrak.
Legend of Zelda: A Link to the Past
O této tajemné místnosti věděli hráči už dávno před oficiálním vydáním Zeldy. V roce 1990 vyhlásili v magazínu Nintendo Power soutěž, kde měli fanoušci tuto skrytou úroveň najít. Odměnou by jim pak bylo jméno v titulcích připravovaného pokračování. Prvnímu šťastlivci se to však podařilo až po více než deseti letech.
Splinter Cell: Double Agent
Jeden z designérů skryl do hry vtípek, díky němuž jste mohli zachránit tuleně. Na fór nikdo více než čtyři roky nepřišel a tak vzal jeho tvůrce spravedlnost do svých rukou a vše vyzradil veřejnosti. Kdyby to neudělal, možná bychom o něm dodnes nevěděli.
HALO 3
Další povedená hra od Bungie vyšla v roce 2007 a obsahovala zajímavý easter egg, o kterém se lidé dozvěděli až nedávno. Jeden z vývojářů Adrian Perez prozradil, že do načítací obrazovky skryl narozeninové přání pro svou manželku. Jeho odhalení bez náznaku bylo takřka nemožné, protože k aktivaci jste museli nastavit datum 25. prosince a zmáčknout všechny tlačítka na ovladači zároveň.
Trials HD
Tvůrci tohoto závodního titulu si připravili pro ty nejvěrnější fanoušky překvapení v podobě spletité hádanky. Ta se skládala z tvorby Leonarda Da Vinciho, binárních kódů, DNA sekvencí a množství dalších věcí. Řešení našli fanoušci až po třech letech od vydání.
DISKUZE: Roky neúspěšného hledání: Ta nejlépe schovaná tajemství všech dob