






V jedné z našich newsek jste se mohli dočíst o nejaktuálnějším updateu v Teře s názvem The Lost Isle, který mnohé sliboval. Tudíž mi to nedalo a rozhodla jsem se konečný výsledek obhlédnout – alespoň tu část, ke které jako nový hráč dostanete přístup.
První, co vás ve hře přivítá nového je screen s vašimi postavami.
Předchozí stránka s výběrem vašich charakterů byla oproti svému nástupci statická, navíc se ani moc nelišila od svých kolegů vytvořených konkurencí. Ale jak poskočili tvůrci kupředu! Nejenže vaše charaktery spatříte prvně pospolu akčně procházet bojištěm jako krutopřísná skvadra (the more the merrier), ale to vše je doplněno epickou hudbou, která vám dopřeje tu pravou bojovnou náladu.
Takové okno s nabídkou vašich charakterů si můžou vzít za vzor mnohé tvůrčí týmy a řekla bych, že budou mít hodně těžkou práci s překonáním zde prezentované laťky.
Další změnou je samotný výběr nové postavy.
Jak už zaznělo z příslibu v newsce, skutečně teď můžete vybírat rasu a class zároveň v jednom jediném kroku a ne ve dvou, jako tomu bylo doposud. Zatímco s předchozím výběrem nebylo nic špatně, bezpochyby je toto malé vylepšení minimálně důkazem toho, že tvůrci nestagnují a snaží se hráčům usnadnit a zpříjemnit požitek ze hry i dnes. A za to se na ně rozhodně nemůžeme zlobit.
Největší změnou a hlavním bodem updateu byla samozřejmě změna místa, kde ve hře začínáte.
The Lost Isle
Doposavadní lokace, The Isle of Dawn, je rozměry několikanásobně větší, kam se na něj v tomto ohledu hrabe nový ostrůvek (viz. mapa na obrázku). I tak, neprobádaná lokace a nový počáteční příběh je nepopiratelně závan čerstvého vzduchu ingame. Samozřejmě i tady se vám naskytnou neuvěřitelné pohledy – pokud vám je nezastíní řady mobů. Ale takový detail se dá vždy rychle vyřešit.
Monstra se mi tu zdají trochu „tužší“ než jsem byla na předchozím místě zvyklá, nicméně to považuji za adekvátní navýšení, vzhledem k tomu, že tady nedostanete tolik příležitostí ke sklizni mobů jako na The Isle of Dawn.
Skutečně se tady „prolevelujete“ až k jedenáctce ani nemrknete – nebo možná párkrát mrknete při dvojím setkání s bossem a jedním mini bossem. Zatímco doteď se Tera zelenáči setkávali v nízkých levelech s takovým monstr padouchem jen jednou a to jako finále završení první desítky vystoupaných levelů, tady se na boss soubojích nešetřilo.
Nicméně zatímco zvýšená obtížnost vám právě v takové momenty dává pořádně do těla, donutí to hráče zapojit do souboje opravdu všechno, snad i palce u nohou. Kdybych měla lokace něčím vypovídajícím porovnat, řekla bych, že zatímco The Isle of Dawn vás naučil hrát za vaši class s pomocí mobů, na The Lost Isle to jsou právě finální boss souboje.
Právě po těchto střetech se dostáváte do staré známé Veliky (město), kde úkoly a příběh pokračuje dál tak, jak jste ho znali doposud, pokud nepočítáme malé změny ohledně úkolů seznamující vás se základními znalostmi (narazíte na ně teď u jiných NPC).
Další z příslibů (nový PvP battleground a Returning Hero systém) jsou mi bohužel nedostupné – ať už z důvodu nízkého levelu anebo prostého faktu, že nepatřím mezi navracející se hráče. Zatímco ale tyto dva body nemohu nijak ocenit ani okomentovat, hra i bez nich poskytuje jasně viditelné změny a já bych řekla, že jen k lepšímu.
Doporučujeme
AAA hry bude moct tvořit každý. Epic Games vývojářům výrazně ulehčí práci
12.11.2019 16:39 Grafika srovnatelná s Battlefield V či Metro: Exodus? To může být brzy realita i pro menší…
DISKUZE: Tera: The Lost Isle update – ohromil nebo ochromil?