reklama

Rozhovor: Vyzpovídali jsme vývojáře nejlepší letní hry

Yonder: The Cloud Catcher Chronicles si v naší recenzi odnesl vysoké hodnocení 93 procent, proto jsme se rozhodli vyzpovídat vývojáře tohoto titulu. Na "kávičku" si s námi sedla hlava studia Prideful Sloth, která nám povyprávěla nejen o začátcích, ale i budoucnosti. Můžeme očekávat pokračování, nebo se tvůrci zaměří na podporu jejich prvotiny?

Yonder: The Cloud Catcher Chronicles

Yonder: The Cloud Catcher Chronicles FOTO: Steam

Proč jste při tvorbě zvolili zrovna Unity 3D?

Nebylo to zrovna lehké rozhodnutí, neboť členové našeho týmu pracovali s řadou jiných enginů více než 10 let. Pro Unity 3D jsme se ale rozhodli hned z několika důvodů. Hlavní ale bylo to, že jsme chtěli vytvořit ambiciózní projekt v malém kolektivu. Abychom to mohli udělat, potřebovali jsme co nejvíce času na samotnou tvorbu a programování, ne na softwarové inženýrství. Zkrátka jsme si nemohli dovolit věnovat spoustu času vlastnímu enginu a jeho aktualizacím podle potřeb hry.

Jak vznikla myšlenka vytvořit takový titul?

Nápad na vytvoření Yonder: The Cloud Catcher Chronicles ve mne byl zakořeněný už opravdu dlouhou dobu. Jedná se totiž o kombinaci aktivit, které mi na hrách imponují. Reflektuje krásu a nevinnost filmů jako je Totoro, stejně tak jako nádheru a divy našeho světa, v němž všichni žijeme.

Probleskly vám před startem vývoje i nápady na jiné tituly?

Ano, probleskly :) Máme v repertoáru ještě spoustu her, které bychom chtěli vytvořit.

Yonder je úplně úžasná hra, jen škoda že neměl dabing. Proč jste ho tam nepřidali?

Důvodem byli hlavně naši fanoušci. Chtěli jsme, aby si každý odnesl ze hry stejný zážitek. Pokud bychom ho udělali, chtěli bychom, aby byl kompletně lokalizován do jiných jazyků. Jenže to by zabralo spoustu času a vysálo dost financí.

img-responsive

Yonder: The Cloud Catcher Chronicles | foto: Vlastní screenshoty

Cílili jste spíše na dětské publikum, nebo širší okruh hráčů?

Naší původní cílovou skupinou jsem byl já :) Byla to hra, kterou jsem si vždycky chtěl zahrát! Toto rozmezí se ale rozrostlo, jakmile jsme dali našim přátelům a známým do rukou prvotní demoverzi. Ti si ji zamilovali, což nás vedlo k tomu, abychom ji rozšířili co největšímu publiku.

Neměli jste na začátku v plánu zaimplementovat do hry i bojový systém?

Bojový systém jsme do hry nikdy přidat nechtěli.

Yonder: The Cloud Catcher Chronicles má nádherný svět a rozmanitý svět. Jak vám dlouho trvalo takovou nádheru poskládat?

Vývoj trval zhruba 16 měsíců.

Plánujete v budoucnu nějaké pokračování, nebo se chcete věnovat jiným projektům?

V tuto chvíli chceme neustále podporovat náš poslední titul :) Rádi bychom přidali nový obsah, další jazyky a rozšířili Gemeu.

  
Google+ Vytisknout Zašlete tip redakci na článek

DISKUZE: Rozhovor: Vyzpovídali jsme vývojáře nejlepší letní hry

Vstupte do diskuze

Doporučujeme

Zachraňte Transylvánii a na Halloween vypusťte ve World of Warships temnotu

26.10.2017 08:04 Rok se s rokem sešel a Dušičky jsou zpět. Halloweenská oslava ve World of Warships opět přichází se…

Hry Češi nejvíce hrají na počítači či notebooku, nejčastěji se věnují hrám…

11.10.2017 16:38 Česká internetová společnost příliš neholduje herním konzolím. Z aktuálního výzkumu Nielsen…

V Marz Rising se postavíte neznámé hrozbě z cizí planety

29.09.2017 14:00 V poslední době je strategických her opravdu málo. Větší studia raději sahají po jiných žánrech,…

Související:

reklama

Gamifique.cz je český herní web, který se zaměřuje na hry pro PC, PlayStation 3, PS4, Xbox 360, Xbox One, PS Vita, Wii U, 3DS, Android, iPhone a iPad. Internetový herní portál Gamifique.cz je určen všem hráčům a čtenářům se zájmem o recenze, novinky, preview, videorecenze i podcasty. Gamifique.cz také poskytuje rozsáhlou databázi her a pravidelně sleduje největší novinky na herním trhu, například série Dragon Age, World of Warcraft, Call of Duty, Battlefield, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, FIFA, Counter-Strike, Zaklínač, League of Legends, DOTA a další.