
Komentář: Zeman na morálním dně, komunisty ale vyškolil do jednoho

Voodoo a pojídání syrových srdcí? Ve Švédsku řeší brutální případ spojený s uprchlíky

Lidstvo vůbec vzniknout nemělo? Vědci otáčí a přiznávají: Jsme omyl

Zničil vám krtek zahrádku? Vyžeňte ho ze zahrady jednou provždy

Šokující zjištění! Nejlevnější německý salám je kvalitnější než český

Denně ujít alespoň deset tisíc kroků. Kde se tato teorie vzala?

Uprchlíci často prochází peklem. V Evropě bojují se závažnými psychickými problémy
Proč jste při tvorbě zvolili zrovna Unity 3D?
Nebylo to zrovna lehké rozhodnutí, neboť členové našeho týmu pracovali s řadou jiných enginů více než 10 let. Pro Unity 3D jsme se ale rozhodli hned z několika důvodů. Hlavní ale bylo to, že jsme chtěli vytvořit ambiciózní projekt v malém kolektivu. Abychom to mohli udělat, potřebovali jsme co nejvíce času na samotnou tvorbu a programování, ne na softwarové inženýrství. Zkrátka jsme si nemohli dovolit věnovat spoustu času vlastnímu enginu a jeho aktualizacím podle potřeb hry.
Jak vznikla myšlenka vytvořit takový titul?
Nápad na vytvoření Yonder: The Cloud Catcher Chronicles ve mne byl zakořeněný už opravdu dlouhou dobu. Jedná se totiž o kombinaci aktivit, které mi na hrách imponují. Reflektuje krásu a nevinnost filmů jako je Totoro, stejně tak jako nádheru a divy našeho světa, v němž všichni žijeme.
Probleskly vám před startem vývoje i nápady na jiné tituly?
Ano, probleskly :) Máme v repertoáru ještě spoustu her, které bychom chtěli vytvořit.
Yonder je úplně úžasná hra, jen škoda že neměl dabing. Proč jste ho tam nepřidali?
Důvodem byli hlavně naši fanoušci. Chtěli jsme, aby si každý odnesl ze hry stejný zážitek. Pokud bychom ho udělali, chtěli bychom, aby byl kompletně lokalizován do jiných jazyků. Jenže to by zabralo spoustu času a vysálo dost financí.
Cílili jste spíše na dětské publikum, nebo širší okruh hráčů?
Naší původní cílovou skupinou jsem byl já :) Byla to hra, kterou jsem si vždycky chtěl zahrát! Toto rozmezí se ale rozrostlo, jakmile jsme dali našim přátelům a známým do rukou prvotní demoverzi. Ti si ji zamilovali, což nás vedlo k tomu, abychom ji rozšířili co největšímu publiku.
Neměli jste na začátku v plánu zaimplementovat do hry i bojový systém?
Bojový systém jsme do hry nikdy přidat nechtěli.
Yonder: The Cloud Catcher Chronicles má nádherný svět a rozmanitý svět. Jak vám dlouho trvalo takovou nádheru poskládat?
Vývoj trval zhruba 16 měsíců.
Plánujete v budoucnu nějaké pokračování, nebo se chcete věnovat jiným projektům?
V tuto chvíli chceme neustále podporovat náš poslední titul :) Rádi bychom přidali nový obsah, další jazyky a rozšířili Gemeu.
Doporučujeme
eSuba si z Maďarska odvezla 4.000.000 Kč!
29.03.2018 02:37 Český profesionální League of Legends tým eSuba se o minulém víkendu postaral o jeden z největších…
Brutál! War Thunder přechází na jádro Dagor 5.0 s vylepšenou grafikou i…
15.03.2018 14:53 Gaijin Entertainment oznámilo premiéru aktualizace 1.77 bojové síťové hry War Thunder.
World of Tanks Console slaví 4. výročí
19.02.2018 22:07 Konzolové World of Tanks oslavily 4. výročí od svého spuštění. Proto se podívejte na „výroční…
Total War: Arena jako otevřená beta již 22. února!
14.02.2018 17:13 Wargaming Alliance a Creative Assembly mohou s radostí oznámit, že hra Total War: Arena se chystá…
DISKUZE: Rozhovor: Vyzpovídali jsme vývojáře nejlepší letní hry