reklama

Microsoft umožní reklamovat nakoupený digitální obsah

Konečně budete moci vrátit ty desítky "omylem" zakoupených her s hambatými japonskými slečnami a vaše přítelkyně bude nadobro klidná.

Microsoft

Microsoft FOTO: Microsoft

Microsoft se po vzoru Steamu chystá zavést reklamace digitálně zakoupených produktů. A to v jeho Xbox i Microsoft store. Reklamace jsou teprve v uzavřeném testování, kde k nim má přístup jenom omezené množství insiderů. Pokud si software pořídíte a alespoň jednou spustíte, můžete ho z jakéhokoliv důvodu do dvou nahraných hodin a čtrnácti dní od pořízení vrátit. Toto však neplatí pro DLC a Season passy. Navíc, některý software pro Windows 10 je z tohoto programu vyřazen a refundovat ho nelze. Pokud by se reklamace někdo rozhodl zneužívat, Microsoft si vyhrazuje právo mu přístup zablokovat.

img-responsive

Xbox One | foto: Microsoft

Prozatím nevíme, kdy se tato změna dostane mezi širokou veřejnost. Každopádně, pokud se vychytají veškeré chyby, bude tento krok přínosem a snad pobídne i ostatní majitele velkých digitálních obchodů k tomu, aby tuto funkci zavedli.

Tento článek zakončím otázkou. Pokud by tato možnost byla dostupná, jakou hru byste vrátili? Jaký byl váš největší nákupní omyl? Podělte se o to s námi v diskuzi.

Vstoupit do diskuze (1 komentář)

Diskuze: Microsoft umožní reklamovat nakoupený digitální obsah

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 24.04.2017 15:02 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Nejčtenější články

reklama

Gamifique.cz je český herní web, který se zaměřuje na hry pro PC, PlayStation 3, PS4, Xbox 360, Xbox One, PS Vita, Wii U, 3DS, Android, iPhone a iPad. Internetový herní portál Gamifique.cz je určen všem hráčům a čtenářům se zájmem o recenze, novinky, preview, videorecenze i podcasty. Gamifique.cz také poskytuje rozsáhlou databázi her a pravidelně sleduje největší novinky na herním trhu, například série Dragon Age, World of Warcraft, Call of Duty, Battlefield, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, FIFA, Counter-Strike, Zaklínač, League of Legends, DOTA a další.